Refund policy

Visszaküldés, Visszatérítés és Reklamáció

Feltételek:

A termék(ek)et bontatlan, sértetlen állapotban, az elállás közlésétől számítva legkésőbb 14 napon belül kell visszajuttatnod hozzánk. Ellenkező esetben a visszaküldött termékeket nem áll módunkban elfogadni.

A szerződéstől való elállás 14 napos időszaka az áru átvételének napján kezdődik.

Az áru visszaszállításával kapcsolatos közvetlen költségek a vásárlót terhelik (kivéve, ha hibás teljesítés történt, ilyen esetben kérjük, keress fel minket).

Utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban elfogadni!

A vásárló felelőssége, hogy az elállástól számított 14 napon belül biztosítsa a termék visszajutását az eladónak. Ha a vásárló az áruval együtt bármilyen ajándékot kapott az eladótól, kötelessége biztosítani az ajándék visszaadását is az előző mondatnak megfelelő határidőn belül.

Hogyan tudok reklamációt benyújtani?

Amennyiben úgy döntesz, hogy megreklamálod az árut, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

A termékeket visszaküldheted postával, vagy visszaviheted üzletünkbe. 

Az árut üzletünkben személyesen is megreklamálhatod. 

A reklamációs folyamatról, főleg annak elfogadásáról, rendezéséről, illetve elutasításáról e-mailben vagy szöveges üzenet formájában, írásban értesítünk, de telefonon keresztül is felvehetjük Veled a kapcsolatot.

A reklamáció rendezése, beleértve a hiba elhárítását is, rendszerint legfeljebb 30 napot vesz igénybe. Ellenkező esetben jogodban áll elállni a szerződéstől. Az adott határidő betartása érdekében elengedhetetlen, hogy szükséges módon együttműködj velünk.

Milyen esetben reklamálhatok?

Azokért a hibákért, melyekkel a termék kézbesítéskor rendelkezik, valamint melyek az átvételt követő 24 hónapon belül jelennek meg, felelősséget vállalunk. Ugyanakkor az újonnan keletkező hibákért nem tartozunk felelősséggel, főleg, ha azok helytelen használat miatt következnek be. Jelzett felhasználhatósági idejű termék esetén felelősséget vállalunk az adott áru ez alatt a felhasználhatósági időtartam alatti felhasználhatóságáért.

Felhívjuk a figyelmed arra, hogy a kézbesített áruval szembeni fokozott érzékenység, illetve allergiás reakció önmagában nem tekinthető a termék hibájának. Ugyancsak nem minősíthető hibának annak az árunak a hiányossága, melyet ajándékként és más ingyenes teljesítés során a megrendelése keretén felül nyújtunk. Internetes üzletünkben a termékek képei illusztrációul szolgálnak, és nem jelentik a termék tulajdonságainak kötelező érvényű megjelenését (például a termék csomagolása eltérő lehet, ha a gyártó megváltoztatja a csomagolást).

Reklamáció esetén milyen jogaim vannak?

Az áru hibája esetén közösen megegyezhetünk annak utalvány formájában történő kompenzálásáról.

Továbbá jogodban áll a hiba cserével vagy javítással történő elhárítását kérni.

Amennyiben a hiba ilyen módon történő elhárítása a mi részünkről nem lenne lehetséges vagy arányos, jogodban áll a vételárból kedvezményt kérni. Ebben az esetben a termék Nálad marad, és mi a vételár egy részét visszatérítjük. Jogod van továbbá ahhoz is, hogy vagy a hibát a költségünkre kijavítasd, illetve mással kijavíttassa.

Végső esetben ahhoz is jogod van, hogy a vásárlástól elállj, ha a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaltuk, e kötelezettségünknek nem tudtunk eleget tenni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeked megszűnt. Elállás esetén az árut visszajuttatod nekünk, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszajuttatott termék(ek) árát.

Elérhetőségek

A reklamációval kapcsolatos valamennyi kérdésedre szívesen válaszolunk, amennyiben felveszed velünk a kapcsolatot az info@heiszlerszalon.hu e-mail címen vagy a +36 20/227 5156 telefonszámon.

 

A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.