Szalonunk Szabályzata
Üdvözlünk a Heiszler Hair & Beautynál! Ahhoz, hogy minden simán menjen, íme néhány fontos tudnivaló a szolgáltatásainkról, foglalásokról és egyéb hasznos információ, amit jó, ha tudsz, mielőtt ellátogatsz hozzánk.
1. Árak és foglaló
Feltüntetett árak:
- Az áraink bruttó értékek, tehát az ÁFA-t már tartalmazzák.
- Figyelem: Az áraink tájékoztató jellegűek! Ha a helyszínen egy másik szolgáltatás mellett döntesz, az ár és az időtartam is változhat. Ezt természetesen minden esetben előre jelezzük.
Foglaló:
Foglalásaid során, legyen szó kozmetikai, manikűr-pedikűr, vagy fodrász szolgáltatásainkról, rendszerünk foglalót kér tőled. A kifizetett foglaló összege természetesen fizetéskor levonásra kerül a szolgáltatás végső árából.
- Foglalás során foglalót kérünk, amely a szolgáltatás végösszegéből levonásra kerül.
- A foglaló összege a választott szolgáltatás teljes árának 30%-a.
- A foglalót a foglalástól számított 1 órán belül szükséges fizetned, ellenkező esetben foglalásod törlődik és a lefoglalt időpont felszabadul.
- A foglalót készpénzben, bankkártyával a helyszínen, vagy online is kifizetheted.
- A foglalót visszatérítjük, ha az időpontot legalább 2 munkanappal előre lemondod, vagy akár új időpontot is foglalhatsz a befizetett összeg felhasználásával.
2. Időpontok foglalása, módosítása, lemondása és késés
Időpont lemondás, módosítás:
Az időpontok lemondása és módosítása telefonon vagy emailben, nyitvatartási időn belül lehetséges. Amennyiben változás adódik, kérjük, időben értesíts minket!
Az időpont előtti 2 munkanapon túl történő lemondás esetén a foglaló természetesen visszajár, vagy akár új foglalást is tudunk számodra rögzíteni, mely esetben a foglaló tovább vihető az adott alkalomra.
Amennyiben az eredetileg lefoglalt szolgáltatást kisebbre szeretnéd módosítani, mindenképpen jelezd 2 munkanappal előbb, így nem keletkezik sem időbeli, sem anyagi kiesés. Amennyiben ezt elmulasztod, az eredetileg foglalt szolgáltatás árát számítjuk fel.
Rendszerünk rögzíti az utolsó pillanatban lemondott és elfelejtett időpontokat, így, ha ez kétszer megesik, onnantól kezdve a szolgáltatás teljes díját előre kérjük. Amennyiben még ez esetben is 2 munkanapon belül kerülne lemondásra az időpont, a szolgáltatás díja nem jár vissza!
- Az időpont lemondása és módosítása telefonon vagy emailben is lehetséges, figyelembe véve nyitvatartásunkat.
- Kérjük, ha változás adódik, időben jelezd felénk!
- Időpont lemondás, vagy módosítás során a foglaló abban az esetben jár vissza, ha az időpont előtt 2 munkanappal megtörténik a lemondás, vagy az időpont módosítása.
- 2 le nem mondott alkalom esetén a szolgáltatás teljes díját előre kérjük. Amennyiben még ez esetben is 2 munkanapon belül kerülne lemondásra az időpont, a szolgáltatás díja nem jár vissza!
Késés:
Mindenkivel előfordulhat, hogy valamilyen okból kicsit megcsúszik. Ebben az esetben kérünk, mihamarabb értesíts minket a késésedről és várható érkezésedről.
Szalonunk minden munkatársa arra törekszik, hogy ilyenkor is rugalmasak legyünk - akár több munkatárs bevonásával -, és 100%-ban megvalósuljon a szolgáltatás. Előfordulhat azonban, hogy a késés mértéke nem összeegyeztethető a munkatársak szabad kapacitásával, és az eredetileg foglalt szolgáltatást már nem, vagy csak részben tudjuk elvégezni. A részben elvégzett szolgáltás esetén az eredeti foglaló összege nem jár vissza, és az elvégzett szolgáltatás teljes árát szükséges kifizetned.
Akkor tudunk rugalmasak lenni, ha Te is: mivel csúcsminőséget biztosító szalonként elég szoros időbeosztás szerint dolgozunk, munkarendünkbe legfeljebb 10 perces késés fér bele!
Ezért, ha késel, előfordulhat, hogy esetleg várnod kell az érkezést követően, vagy egy festés-vágás kombinációból csak az egyiket végezzük el. (Viszont a kihagyott szolgáltatás díja is felszámolásra kerül a fodrász időkiesése miatt.)
A maximális késési időt mi is betartjuk, garanciával: amennyiben bármely más szakemberünk 20 perces késéssel kezd hozzá a szolgáltatáshoz, fizetésnél jelezd a recepción és a teljes díjból 20%-ot elengedünk.
Rendszeres késő vagy, és velünk se lenne ez másképp? Ez esetben sajnos fontos, hogy még most tisztázzuk: nem lesz sikeres köztünk az együttműködés.
Az, hogy időben érkezz, közös érdekünk. Ne kérj minket olyasmire, hogy csapjuk össze sietve a munkát, hiszen nálunk a minőségi munka az első, és ez 100%-ban a te elégedettségedre szolgál majd.
- Ha késel, kérünk, értesíts minket mihamarabb.
- Igyekszünk rugalmasak lenni, de munkarendünk legfeljebb 10 perces késést engedélyez. Ha túlléped ezt az időt, a késés mértékétől függően előfordulhat, hogy meg kell várnod a következő szabad időpontot, vagy csak egy rész-szolgáltatást tudunk nyújtani. Ilyenkor az eredeti foglaló nem jár vissza, és a részben nyújtott szolgáltatás teljes árát ki kell fizetni.
- A késés ránk is vonatkozik: amennyiben 20 perc késést meghaladóan kezdünk hozzá a szolgáltatáshoz, fizetésnél jelezd a recepción és a teljes díjból 20%-ot elengedünk.
3. Heiszler-garancia
Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb, ezért 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk minden általunk elvégzett munkára. Kisebb hibák bármikor adódhatnak, de ekkor is jelen kell, hogy legyen a szakmai alázat. Ha egy munkatársunk ilyesfajta visszajelzést kap, az csak még nagyobb odafigyelésre sarkallja – neked pedig természetesen, díjmentesen végezzük el a korrekciót.
Mire vonatkozik a 100%-os garancia?
- Manikűr és pedikűr szolgáltatások esetén:
- lepattant, fellevegősödött, letört köröm
- Kozmetikai szolgáltatások esetén:
- bármilyen allergiás reakció, ígért eredmény elmaradása
- Fodrászati szolgáltatások esetén:
- hajhossz beli különbségek, színbeli eltérések, egyéb technikai hibák
Hogyan érvényesíthetem garancia igényemet?
A szolgáltatástól számítva 7 napig van lehetőséged kifogást jelezni felénk az alábbi űrlap kitöltésével:
- 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk szolgáltatásainkra. Ha bármi nem felel meg, kérünk, értesíts minket 7 napon belül, és természetesen korrigáljuk.
4. Kép- és hangfelvételek
A szolgáltatás igénybevételének feltétele
Szalonunkban a szolgáltatások minőségbiztosítása és dokumentálása érdekében a kezelések és munkafolyamatok során kép- és hangfelvételek készülnek. Ezek a felvételek segítenek abban, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassuk, és védelmet nyújtanak mind Neked, mind nekünk a későbbi félreértések vagy vitás helyzetek elkerülése érdekében.
A felvételek készítése a szolgáltatás igénybevételének feltétele, és azokat bizalmasan kezeljük. Kizárólag belső célokra használjuk fel őket, mint például:
- minőségbiztosítás,
- szolgáltatásaink fejlesztése,
- jogi kötelezettségeink teljesítése.
Felvételek külső felhasználása:
Amennyiben szeretnénk a rólad készült felvételeket marketing, promóció vagy egyéb külső célokra felhasználni, ehhez mindig előzetesen kifejezett hozzájárulásodat kérjük. Minden elkészült képet megmutatunk Neked, hogy könnyebb legyen a döntés.
Választási lehetőségeid a külső felhasználásra:
- Teljes körű felhasználás: Engedélyezheted a képek teljes körű felhasználását. Ebben az esetben a felvételeket felhasználhatjuk weboldalunkon, közösségi média felületeinken vagy egyéb reklámanyagokban.
- Kitakarással történő felhasználás: Kérheted, hogy az arcod vagy egyéb azonosítható részletek kitakarásra kerüljenek a felvételeken, ha azok külső felhasználásra kerülnek.
- Felvételek nem felhasználása: Dönthetsz úgy is, hogy nem járulsz hozzá a felvételek külső felhasználásához. Ebben az esetben a felvételeket kizárólag belső dokumentációs célokra használjuk fel.
Tükörrel borított tér:
Mivel szalonunk tükörrel borított, előfordulhat, hogy olyan felvételeken is látható leszel, amelyek nem kifejezetten rólad készülnek. Ha ez problémát okoz, jelezd felénk, és utólagos szerkesztéssel gondoskodunk róla, hogy a felvételeken ne legyél felismerhető.
Kiskorú vendégek:
Ha 16 év alatti vagy, a felvételek készítéséhez és felhasználásához törvényes képviselőd hozzájárulása szükséges.
5. Egyéb információk
Borravaló:
A fizetés a recepción történik – de sokan felteszitek a kérdést, hogy ” Mi a helyzet a borravalóval”? A recepción hagyott borravalót természetesen, az utolsó forintig megkapja minden szakemberünk.
- a készpénzben adott borravalót a munkanapja végeztével,
- a bankkártyával adott borravalót pedig havi elszámolással, fizetése mellé
Allergiateszt:
Ha első hajfestésedet szeretnéd, hogy mi csináljuk, gyere el hozzánk a szolgáltatás előtt minimum 48 órával egy 5 perces allergia tesztre! Enélkül a szolgáltatást nem tudjuk megcsinálni, hiszen nekünk az egészséged a legfontosabb.
- Ha hajfestésre gondoltál nálunk először, kérünk egy allergiatesztre minimum 48 órával a szolgáltatás előtt. Az egészséged a legfontosabb számunkra!
Gyermek hajvágás:
Nekünk fontos, hogy számodra értékes én-idő legyen a nálunk töltött néhány óra, így azt javasoljuk, ne hozd magaddal a kicsit. A munkánk alapvetően komoly koncentrációt igényel, és profizmusunkat akkor tudjuk leginkább megcsillogtatni, ha nyugodt, kiegyensúlyozott módon tehetjük ezt meg. (Ráadásul a kicsi is könnyen lehet, hogy unatkozna a sürgő-forgó-koncentráló fodrászok között)
Szívvel lélekkel dolgozunk, de felvállaljuk, ami nem erősségünk, vagy értékeinkkel nem egyezik, ezért ezeket nem csináljuk:
Sokszor tapasztaljuk, hogy egy kisgyermeknek sajnos nem tudunk elég jó feltételt biztosítani a hajvágáshoz. Nincsenek olyan eszközök, körülmények, hogy lekössük a figyelmüket, ezért az izgő-mozgó gyerekek hajvágása nem biztonságos. A csapat úgy döntött, hogy megszüntetjük a gyermek hajvágás szolgáltatásunkat. 5 éves kor fölött férfi illetve női hajvágás árán tudjuk vállalni a szolgáltatást.
- 5 éves kor felett vállaljuk gyermek hajvágást, hiszen fiatalabb korban nehezen tudjuk biztosítani a megfelelő körülményeket.
Receptúrák:
Minden hajszínhez tartozó kód, amit a szalonban fodrászaink komponálnak, a szalon szellemi terméke, tulajdona. Rengeteg továbbképzésen veszünk részt annak érdekében, hogy ennek a magas szintű tudásnak a birtokában legyünk. Hasónlóképpen, ahogy egy étterem sem adja ki az ételeinek a receptjeit, nekünk sem áll módunkban kiadni.
- Sajnos receptúráinkat nem áll módunkban kiadni.
Hozott anyagok:
Márkahűségünk és professzionális hozzáállásunk az oka annak, hogy hozott termékkel nem dolgozunk. 4 márka, 1300 termék megtalálható szalonunkban, melyek hatásmechanizmusát szakembereink jól ismerik, így nem létezik olyan kérés, melyet nem tudnak megvalósítani a termékek korlátai miatt.
- Sajnos hozott anyaggal nem dolgozunk, de biztos lehetsz benne, hogy széles termékválasztékunkkal minden kérésedet teljesíteni tudjuk.
Póthaj:
Fodrászainknak póthajak színkezelésében nincs gyakorlata, ezért póthaj színváltoztatást nem tudunk vállalni.
- Sajnos póthajat nem színkezelünk.
Háziállatok:
Mi is osztozunk a kis kedvencek iránti szeretetben, azonban vannak korlátaink. Szalonunknak szigorú higiéniai előírásoknak kell megfelelnie, így az emeletre a kiskedvencek behozatala TILOS.
A nagytestű kutyusodat a helyszűke miatt, és a többi vendégre való tekintettel kérünk, ne hozd magaddal.
- Bár szeretjük a kis kedvenceket, szalonunk higiéniai előírásai, és a helyszűke miatt sajnos nem tudjuk őket fogadni.
Nincs időpont a választott fodrászhoz, kézápolóhoz, kozmetikushoz, pedig sürgős lenne:
A Heiszler Szalonban mindig teljes értékű időt és odaadást biztosítunk vendégeinknek. Éppen ezért, senkinek sem előnyös megoldás az, ha valahova csak „beszorít” a szakember! Ha mégis azonnali megoldást szeretnél, az alábbi ajánlatunk van számodra:
Ha a szalonunkban esetleg más szakembernél van szabad időpont, nyugodtan jelentkezz be egy kollégához! Nekünk a Te elégedettséged a legfontosabb! Mivel a vendégek festéstörténetét digitálisan dokumentáljuk, az érkezés előtt pedig egyeztetünk velük, mire van szükségük pontosan, minden vendégünk hajszíne rendszerünkben nyilván van tartva így minden kollégánk képes elkészíteni a megszokott/vágyott frizurádat.
- Bátran jelentkezz be más szakemberhez, hiszen pontosan dokumentálunk minden szolgáltatást, így bármely kollégánk képes a megszokott/vágyott szolgáltatást nyújtani.
Köszönjük, hogy elolvastad szabályzatunkat. Várunk szeretettel, hogy megszépíthessünk Téged, és hogy együtt tölthessünk el néhány kellemes órát a szalonunkban!