Tökéletes megjelenés, kompromisszumok nélkül.

Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb, ezért 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk minden általunk elvégzett szolgáltatásra. Hiszünk abban, hogy a minőség és a szakmai alázat kéz a kézben jár, így ha bármi nem az elvárásaid szerint alakulna, mi azonnal a rendelkezésedre állunk!

  • Manikűr és pedikűr szolgáltatások

    Egy héten belül lepattant, fellevegősödött, vagy letört köröm esetén.

  • Kozmetikai szolgáltatások

    Bármilyen allergiás reakció, vagy ígért eredmény elmaradása esetén.

  • Fodrászati szolgáltatások

    Hajhossz beli különbségek, színbeli eltérések, egyéb technikai hibák esetén.

Mert a tökéletes eredmény a legfontosabb számunkra

A Heiszler Hair & Beauty-nál hiszünk abban, hogy minden vendégünk megérdemli a legjobbat. Számunkra a Te elégedettséged nem csak ígéret, hanem elkötelezettség. Ha bármi nem úgy sikerült, ahogyan megálmodtad, itt vagyunk, hogy korrigáljunk – gyorsan és könnyedén.

Hogyan érvényesítheted garancia igényed?

Egyszerűen! Ha bármi nem felel meg, a szolgáltatást követő 7 napon belül jelezd nekünk a lenti Garancia űrlap beküldésével, és mi a lehető legrövidebb időn belül gondoskodunk a megoldásról.

KÖSZÖNJÜK!

Nagyra értékeljük visszajelzésedet, és a lehető leghamarabb felülvizsgáljuk a történteket.

Csapatunk elkötelezett a kiváló vendégélmény iránt, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljunk. Munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot, az űrlapon megadott módon, de addig is, szíves türelmedet kérjük.

 

Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb. Kisebb hibák bármikor adódhatnak, ezért minden szolgáltatásunkat 100%-os elégedettségi garancia véd. Amennyiben bármilyen okból nem vagy maximálisan elégedett, és szeretnél reklamációt benyújtani, vagy felmondani a tagságodat, ezen űrlapon keresztül teheted meg. A folyamatot úgy terveztük, hogy egyszerű és zökkenőmentes legyen, tiszteletben tartva kényelmedet. 

Minden beérkező reklamációt komolyan veszünk, és igyekszünk a lehető leggyorsabban, de legfeljebb 30 napon belül elbírálni. Célunk, hogy minden esetben a legelégedettebb megoldást találjuk meg számodra.

Ghana

Oszd meg velünk, hogyan szeretnéd, hogy rendezzük a problémát