Heiszler Salon - BLOG - Kérdések, amiket biztos, hogy legalább egyszer már Te is fel akartál tenni!

Blog

BLOG - Kérdések, amiket biztos, hogy legalább egyszer már Te is fel akartál tenni!

Kérdések, amiket biztos, hogy legalább egyszer már Te is fel akartál tenni!

Íme, a fodrászokkal és szalonokkal kapcsolatos leggyakoribb bizonytalanságok

Mindig maximális odaadással és legjobb tudásunk szerint végezzük a munkánkat, ám van jó pár kérdés, ami még a szalonunkba érkezés előtt, és olyan is akad, ami már a távozás után juthat eszedbe. Összeszedtük ezek közül a leggyakoribbakat, és elmondjuk, ilyenkor mit érdemes tenned!

  • Tetszik vagy sem?
  • Mit csináljak, ha otthon veszem észre, hogy nem a fodrásszal előre megbeszélt hajszínt kaptam vagy hibát látok benne?

Hívd fel a szalont! Egyeztesd a fodrászoddal, ha valahol elcsúszott a kommunikáció, és ezt követően biztosan találtok közös megoldást, hogy jobban érezd magad a hajszíneddel!

  • Mit tegyek akkor, ha elégedetten hagytam el a szalont, és nagyon tetszett akkor a hajam, de sajnos a párom vagy a barátaim nem így gondolják, és ezzel engem is lehangoltak?

A legfontosabb, hogy Te jól érezd magad a bőrödben, a „hajad alatt”. Ha neked tetszik, ha Te örömmel változtattál, akkor ezt érdemes szem előtt tartani. Ha azzal jössz vissza, hogy „másoknak nem tetszik”, az sajnos nem garanciális javítás – vagyis készséggel elvállalunk egy új időpontra, de teljes áron végezzük az átalakítást, hiszen nem minőségi hibáról van szó. Egy fontos tipp: ha komolyabb változtatásra készülsz, de félsz a környezeted véleményétől, készítsd előre fel őket! Akár teheted ezt úgy, hogy az új fazonnak/színnek megfelelő parókát próbálsz fel előttük.

  • Mit a következő lépés akkor, ha hazatértemkor tűnik fel, hogy a hajam az egyik oldalon hosszabb maradt?

Gyere vissza a szalonba! Kisebb hibák előfordulhatnak, de minden ilyen korrigálható. Egy szakmai alázattal rendelkező fodrász számára rendben van, hogy olykor ilyen visszajelzést is kap, sőt, a legtöbb esetben hálás is érte, és persze örömmel elvégzi a korrekciót.

  • Pénzkérdések
  • A recepción fizetem ki a fodrászom munkáját. Szeretnék neki borravalót is hagyni, de nem vagyok benne biztos, megkapja-e…

Természetesen minden forintot megkap a nap végén, amit neki szántak a vendégei, emiatt ne aggódj!

  • Miért szükséges előleget fizetnem a fodrásznak?

A szolgáltatószektor egyik nagy kihívása a kevésbé megbízható emberek kiszűrése. Gyakran fordul elő sajnos, hogy bejelentkezik valaki egy nagyobb színváltoztatásra, fenntartjuk számára az időpontot, majd nem jelenik meg, ráadásul le sem mondja előzőleg, rosszabb esetben még telefonon sem elérhető. Emiatt fontos számunkra az előleg. Természetesen, ha a vendég 48 órával korábban lemondja az időpontját, az előleg visszajár, ez még egy bőven tartható kompromisszum

  • Időről időre
  • Sajnos hajlamos vagyok késni. Ti ebben mennyire vagytok rugalmasak?

Közös megoldásra törekszünk minden esetben, vagyis rugalmasak vagyunk, ha Te is az tudsz lenni, és nem gond, ha például a késés miatt egy kicsit várakoznod kell, vagy a festés és vágás kombinációból csak a festést tudjuk a fennmaradó időben megoldani. A fodrászaink sűrű beosztással dolgoznak, és minden vendégnek a maximumot igyekeznek nyújtani, ám ez töredék idő alatt nem mindig teljesíthető. Ráadásul vendégként Neked is kellemetlen lenne, ha más késése miatt esetleg a Te időpontod csúszna meg. Így alapvetően minden vendégünket kérjük, hogy törekedjenek a pontosságra, cserébe mi is mindenkor így teszünk!

  • Komolyan nincs időpont aznapra a fodrászomhoz?

Ezek szerint olyan fodrászod van, aki népszerű – gratulálunk, jól választottál, szeretik a vendégek és elégedettek vele! Tudjuk, hogy szíved szerint azért szeretnéd, ha valahova mégis beszorítana a napjában, de azt tudnod kell, hogy mint minden embernek, neki is vannak határai – és akkor tud igazán jól teljesíteni, ha ezeket csak az egészséges mértékig feszegeti. A „győztes-győztes” helyzet mindenkor az, ha a fodrász nem csúszik meg időben, Te pedig nemcsak egy „bezsúfolt” időpontot kapsz, hanem teljes értékűt!

  • Ha nincs a fodrászomhoz időpont, de nekem kizárólag arra a napra extra sürgős a frizurám, nem lesz feszültség abból, ha egy kollégájához jelentkezem be?

Nyugalom, egyáltalán nem kell ettől tartanod! Nálunk nagyon jól működő modell, hogy ilyenkor feszültségmentesen mehetsz a szalonban máshoz, hiszen legfontosabb küldetésünk a Te tökéletes frizurád. Ráadásul ennek profi kivitelezésére is figyelünk: minden vendégünk „festéstörténetét” dokumentáljuk, és ilyenkor egyeztetünk is előre, hogy az adott vendégnek mire van szüksége ahhoz, hogy tökéletesen elégedetten távozzon.

Van még kérdésed a szalonnal vagy a hajaddal kapcsolatban? Időpontot szeretnél foglalni? Vedd fel velünk a kapcsolatot online az űrlapunkon keresztül, készséggel várjuk megkeresésed! kapcsolatfelvételi űrlap link

 

Blog

BLOG - Kérdések, amiket biztos, hogy legalább egyszer már Te is fel akartál tenni!

Kérdések, amiket biztos, hogy legalább egyszer már Te is fel akartál tenni!

Íme, a fodrászokkal és szalonokkal kapcsolatos leggyakoribb bizonytalanságok

Mindig maximális odaadással és legjobb tudásunk szerint végezzük a munkánkat, ám van jó pár kérdés, ami még a szalonunkba érkezés előtt, és olyan is akad, ami már a távozás után juthat eszedbe. Összeszedtük ezek közül a leggyakoribbakat, és elmondjuk, ilyenkor mit érdemes tenned!

  • Tetszik vagy sem?
  • Mit csináljak, ha otthon veszem észre, hogy nem a fodrásszal előre megbeszélt hajszínt kaptam vagy hibát látok benne?

Hívd fel a szalont! Egyeztesd a fodrászoddal, ha valahol elcsúszott a kommunikáció, és ezt követően biztosan találtok közös megoldást, hogy jobban érezd magad a hajszíneddel!

  • Mit tegyek akkor, ha elégedetten hagytam el a szalont, és nagyon tetszett akkor a hajam, de sajnos a párom vagy a barátaim nem így gondolják, és ezzel engem is lehangoltak?

A legfontosabb, hogy Te jól érezd magad a bőrödben, a „hajad alatt”. Ha neked tetszik, ha Te örömmel változtattál, akkor ezt érdemes szem előtt tartani. Ha azzal jössz vissza, hogy „másoknak nem tetszik”, az sajnos nem garanciális javítás – vagyis készséggel elvállalunk egy új időpontra, de teljes áron végezzük az átalakítást, hiszen nem minőségi hibáról van szó. Egy fontos tipp: ha komolyabb változtatásra készülsz, de félsz a környezeted véleményétől, készítsd előre fel őket! Akár teheted ezt úgy, hogy az új fazonnak/színnek megfelelő parókát próbálsz fel előttük.

  • Mit a következő lépés akkor, ha hazatértemkor tűnik fel, hogy a hajam az egyik oldalon hosszabb maradt?

Gyere vissza a szalonba! Kisebb hibák előfordulhatnak, de minden ilyen korrigálható. Egy szakmai alázattal rendelkező fodrász számára rendben van, hogy olykor ilyen visszajelzést is kap, sőt, a legtöbb esetben hálás is érte, és persze örömmel elvégzi a korrekciót.

  • Pénzkérdések
  • A recepción fizetem ki a fodrászom munkáját. Szeretnék neki borravalót is hagyni, de nem vagyok benne biztos, megkapja-e…

Természetesen minden forintot megkap a nap végén, amit neki szántak a vendégei, emiatt ne aggódj!

  • Miért szükséges előleget fizetnem a fodrásznak?

A szolgáltatószektor egyik nagy kihívása a kevésbé megbízható emberek kiszűrése. Gyakran fordul elő sajnos, hogy bejelentkezik valaki egy nagyobb színváltoztatásra, fenntartjuk számára az időpontot, majd nem jelenik meg, ráadásul le sem mondja előzőleg, rosszabb esetben még telefonon sem elérhető. Emiatt fontos számunkra az előleg. Természetesen, ha a vendég 48 órával korábban lemondja az időpontját, az előleg visszajár, ez még egy bőven tartható kompromisszum

  • Időről időre
  • Sajnos hajlamos vagyok késni. Ti ebben mennyire vagytok rugalmasak?

Közös megoldásra törekszünk minden esetben, vagyis rugalmasak vagyunk, ha Te is az tudsz lenni, és nem gond, ha például a késés miatt egy kicsit várakoznod kell, vagy a festés és vágás kombinációból csak a festést tudjuk a fennmaradó időben megoldani. A fodrászaink sűrű beosztással dolgoznak, és minden vendégnek a maximumot igyekeznek nyújtani, ám ez töredék idő alatt nem mindig teljesíthető. Ráadásul vendégként Neked is kellemetlen lenne, ha más késése miatt esetleg a Te időpontod csúszna meg. Így alapvetően minden vendégünket kérjük, hogy törekedjenek a pontosságra, cserébe mi is mindenkor így teszünk!

  • Komolyan nincs időpont aznapra a fodrászomhoz?

Ezek szerint olyan fodrászod van, aki népszerű – gratulálunk, jól választottál, szeretik a vendégek és elégedettek vele! Tudjuk, hogy szíved szerint azért szeretnéd, ha valahova mégis beszorítana a napjában, de azt tudnod kell, hogy mint minden embernek, neki is vannak határai – és akkor tud igazán jól teljesíteni, ha ezeket csak az egészséges mértékig feszegeti. A „győztes-győztes” helyzet mindenkor az, ha a fodrász nem csúszik meg időben, Te pedig nemcsak egy „bezsúfolt” időpontot kapsz, hanem teljes értékűt!

  • Ha nincs a fodrászomhoz időpont, de nekem kizárólag arra a napra extra sürgős a frizurám, nem lesz feszültség abból, ha egy kollégájához jelentkezem be?

Nyugalom, egyáltalán nem kell ettől tartanod! Nálunk nagyon jól működő modell, hogy ilyenkor feszültségmentesen mehetsz a szalonban máshoz, hiszen legfontosabb küldetésünk a Te tökéletes frizurád. Ráadásul ennek profi kivitelezésére is figyelünk: minden vendégünk „festéstörténetét” dokumentáljuk, és ilyenkor egyeztetünk is előre, hogy az adott vendégnek mire van szüksége ahhoz, hogy tökéletesen elégedetten távozzon.

Van még kérdésed a szalonnal vagy a hajaddal kapcsolatban? Időpontot szeretnél foglalni? Vedd fel velünk a kapcsolatot online az űrlapunkon keresztül, készséggel várjuk megkeresésed! kapcsolatfelvételi űrlap link

 

Ugrás az oldal tetejére...

close

Új szolgáltatással bővült
a Heiszler szalon!

Kun Adrienn Kérastase szakértőnk diagnózis kamera segítségével állapotfelmérést készít.
A diagnózis során Vendégei részére személyre szabott hajápoló programot dolgoz ki és tanácsot ad az otthoni hajápoláshoz is.

Diagnózis időpontot kérek